Rebound efter DM

I dag starter min rebound og jeg har glædet mig længe. Det er en super fed periode hvor der bliver bygget på og madindtaget lige så stille stiger ??

Der er selvfølgelig lagt en strategi, som jeg har modtaget, og det betyder at jeg de næste 4 uger her efter DM stille og roligt skal gå fra 2000 kcal til 3000 kcal. ?? Det er lige så vigtigt at have en plan for at gå op i mad og vægt, som det er når der skal cuttes ned mod konkurrence. 

Et bulk i min verden går ikke ud på at spise så meget crap som muligt, men på at få den optimale sammensætning, som bygger den størst mulige mængde masse over perioden. Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg ikke har cheats på min rebound plan for det har jeg ??, og for mig er det vigtigt at kunne have en fin balance mellem en masse god og sund mad, og nogle udskejelser i ny og næ…, der er trods alt et liv der skal leves og det skal for mit vedkommende ikke foregå i bokse 24/7/365! ? Sidste gang havde jeg en super god rebound så mon ikke jeg skulle kunne forvilde mig ud en sådan igen ?

I dag havde jeg første træning siden tirsdag i sidste uge, og jeg synes da godt nok at der kom gang i den lille ryg og armene ??  Jeg kørte supersæt i medium rep range (dvs. 14-16rep pr. øvelse) for ikke bare at blæse tungt på men lige give kroppen en chance for at vende tilbage igen ?
Det var fedt at være tilbage i det lille RAW-værksted, så nu skal der bare bygges bygges bygges røven ud af en ny sæson ??

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *